Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka handler om forholdet mellom undervisning og læring, og hvordan undervisning kan støtte faglige læreprosesser på best mulig måte. Forfatteren presenterer teoretiske modeller fra en dialogisk og sosiohistorisk tradisjon sett i sammenheng med praktiske eksempler og problemstillinger. Boka egner seg for lærerstudenter i siste del av profesjonsutdanningen eller på masternivå, og andre med interesse for sentrale pedagogiske spørsmål. Har litteraturliste og register.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2011
Format Heftet
ISBN13 9788202322403
EAN 9788202322403
Språk Bokmål
Sider 233
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket