Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Ifølge forfatteren har Norge fått en skole som er en sammenblanding av kulturradikalsime, sosialdemokrati og såkalt progressiv pedagogikk. Resultatet viser seg nå i form av svake resultater blant elevene, dårlig læringsmiljø med mye uro i klassene, mindre rekruttering til skolen og en lærerstand som har mistet mye av motivasjonen. Den norske skolen er rett og slett inne i en dyp identitetskrise. I denne boka viser forfatteren hvorfor vi er havnet i denne situasjonen. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Ifølge forfatteren har Norge fått en skole som er en sammenblanding av kulturradikalsime, sosialdemokrati og såkalt progressiv pedagogikk. Resultatet viser seg nå i form av svake resultater blant elevene, dårlig læringsmiljø med mye uro i klassene, mindre rekruttering til skolen og en lærerstand som har mistet mye av motivasjonen. Den norske skolen er rett og slett inne i en dyp identitetskrise. I denne boka viser forfatteren hvorfor vi er havnet i denne situasjonen. Har litteraturliste.
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788252160901
EAN 9788252160901
Omtalt sted Norge
Språk Nynorsk
Sider 160
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket4 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket