Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka beskriver, analyser og kommenterer norsk skoletenkning og skoleutvikling gjennom de aller siste årene, det vil si fra 1990 og fram til innledningen på året 2002. Boka legger hovedvekten på utdanningspolitikken med beskrivelser av de store begivenhetene, linjene i skoleutviklingen og av hovedaktørene. Den gir fyldige framstillinger av store reformtiltak som reformene i grunnskolen, videregående skole, høyere utdanning, lærerutdanningen og i voksenopplæringen.
Omtale fra forlaget
Boka beskriver, analyser og kommenterer norsk skoletenkning og skoleutvikling gjennom de aller siste årene, det vil si fra 1990 og fram til innledningen på året 2002. Boka legger hovedvekten på utdanningspolitikken med beskrivelser av de store begivenhetene, linjene i skoleutviklingen og av hovedaktørene. Den gir fyldige framstillinger av store reformtiltak som reformene i grunnskolen, videregående skole, høyere utdanning, lærerutdanningen og i voksenopplæringen.
Forlag Didakta
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788270560509
EAN 9788270560509
Omtalt tid 1990-1999 2000-2009
Omtalt sted Norge
Språk Bokmål
Sider 272
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket