Skjulte motiver ; Bare en sommer

av (forfatter) og Maureen Child (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Skjulte motiver
Miniserie: Budgiverne (3/6)
Avery visste at hun var fortapt med en gang hun så Marcus Price. Kall det kjærlighet ved første blikk. Han var ikke bare blivende deleier i auksjonshuset Waverly's, men også kjekk, smart og morsom å være sammen med.
Alt Marcus gjorde, gjorde han glimrende. Og ikke noe, spesielt ikke følelser, sto i veien for hans mål. Nå hadde han bestemt seg for å få tilbake bildet som en gang hadde tilhørt morfaren hans, det bildet som Avery Cullen eide. Problemet var at kvinnen det gjaldt var enda mer uimotståelig enn han hadde kunnet forestille seg. Hun sto bokstavelig talt i veien.

Bare en sommer
Alenemoren Nicole Baxter er absolutt fornøyd med å ikke ha en mann i livet sitt. Det hindrer henne selvfølgelig ikke i å ha det gøy av og til. Så da hun får en ny nabo, den råflotte Griffin King, ser hun en mulighet. Dessuten skal han bare være der en kort periode, og hva er vel bedre enn en tilfeldig flørt?
Da Griffin møter Nicole, slår det gnister som aldri før. En natt med henne, og ferien er komplett. Men en natt blir to, og snart er karusellen i gang. Sommeren går fort, og før de vet ordet av det, lurer hverdagen rundt hjørnet. Var det virkelig så smart å begi seg inn i dette.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014

Serier Passion Budgiverne (3)

Genre Romantikk