Sjokoladeenglenes jul

av (forfatter) og Jeanita Edholm (oversetter).

Cappelen Damm 2024 E-bok

Ny julebok fra Carole Matthews: Sjokoladeenglenes jul Julen er rett rundt hjørnet, men de sjokoladeelskende venninnene har mer å bekymre seg for enn julehandel ... Lucy elsker å drive kafeen Chocolate Heaven, men hun har ikke hatt tid til kjæresten Aiden på flere uker. Og da ekskjæresten plutselig dukker opp, blir alt veldig komplisert. Nadia har ikke våget å åpne seg for en mann på lenge, men hun føler seg veldig tiltrukket av Jacob. Vil hun endelig finne lykken? Chantal og mannen Ted er veldig betatt av den lille babyen sin, Lana. Men er det nok å basere et ekteskap på? Autumn strever med en personlig tragedie. Da hun får lite støtte fra forloveden sin, kan hun komme til å søke trøst hos noen andre ... Sjokoladeenglenes jul er den tredje, frittstående boka i Carole Matthews populære serie, med hjertevarmende vennskap, kjærlighet som tar pusten fra deg, og en stor mengde deilig sjokolade. "Veldig koselig, fylt av mye varme og humor." Milly Johnson "Ganske enkelt strålende." Closer "Så varm, så underholdende." Jenny Colgan "Fylt av glede og latter." Trisha Ashley " ... den perfekte ferielesning." Woman "Deilig virkelighetsflukt." Woman

Utgivelsesår 2024

ISBN13 9788202853693