Sjelen og mennesket

av (forfatter) og Geir Esben Østbye (illustratør).

Uranus 2022 Heftet

Sjelen og mennesket er en ærlig og følelsesladet bok om hvordan forfatteren finner sjelen sin igjen.
Sjelen møter hun ute blant stjernene, men også i det daglige livet på jorden, som enneske.
Gjennom møter med sin sjel, og sine sam taler med Michael, får forfatteren lære at livet er en livslang erfaring: «Hold øye med hva som skjer rundt deg, hver lille hendelse er en «time» i lærdom. Husk at dette er en del av veien, det er ikke målet.»

«Mitt hjerte åpner seg i dyp gjenkjennelse, fra første side, og jeg føres inn i en for underlig reise.
Tilbake til barnets åpenhet, den naturlige forbindelse til essensen, gudsenergien uttrykt
gjennom erkeengelen Michael. Denne bok er ikke bare vidunder lig skrevet, den er en vei viser tilbake til Ånden. Levende, sitrende, sår bar og sterk lesning.»
Eva Andrea, forfatter og mentor

«For et verk og en symfoni! Det er så levende og ekte skrevet. Jeg er ikke i tvil om at barnet i oss alle vil vise vei for at sjelen skal bli hel.»
Anne, sykepleier og rosenterapeut

Forlag Uranus