Sjelefred fra nord

fargelegging for ro i sjelen

av (forfatter) og David van der Poel (illustratør).

Utenfor allfarvei 2016 Heftet

I juni kom Arctic Peace of Mind, en fargeleggingsbok for voksne ( og turister). Tekstene i boken er på engelsk.
I Sjelefred fra nord har David laget enda flere fantastiske tegninger fra nord, og tekstene er på norsk. Artene har titler på norsk, engelsk og latin.
Bokmarkedet er fullt av fargeleggingsbøker, fra utlandet. Vi er svært stolte over å ha laget fargeleggingsbøker med motiver fra nord/ Arktis.
En perfekt gave til deg selv, hvis du liker å slappe av og roe ned med farger. Eller til ungene dine, venner og andre som er glad i det nordlige. Du lærer masse om planter og dyr (og vikinger og troll) som finnes nord for polarsirkelen.
Du finner elg, sel, ulv, rev, reinsdyr, røyskatt, lundefugl, gaupe, fjellrype, måse, havørn, torsk, sei, sild, steinbit, spekkhogger, akkar, oter, tyttebær, moltebær, blåbær, krøkebær, bjørk, polarflokk, tundraarve, kantlyng, polarnyresoleie, kråkebolle, blåklokker, kantarell, fluesopp... og mer.
Denne boka er en ren nytelse, både med og uten farger.
Artene har navn på norsk, engelsk og latin.

Forlag Utenfor allfarvei

Utgivelsesår 2016