Sex, løgner og bedragere ; Millionær søker arving

av (forfatter) og Heidi Betts (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Sex, løgner og bedragere
Miniserie: Nattlig manøver (3/3)
Bedrageren Gabriel Black har akkurat blitt arrestert. Av en riktig kvinne. FBI-agenten Danita Cruz kunne fått en hvilken som helst mann til å innrømme hva som helst. Og nå tvinger hun Gabriel til å velge mellom en hard straff eller å hjelpe politiet med å få tak i hans egen familie. Så nå må han presentere Danita som forloveden sin for familien. Og dette er den perfekte anledningen til å ta en søt hevn over henne. Spørsmålet er om et overveldende begjær er nok for å omvende en bedrager?

Millionær søker arving
"Millionær søker arving." Slik er annonsen som en av Chicagos mest ettertraktede menn satte inn i avisen. Og Shannon, som har et skrikende behov for penger, svarer med en gang. Hun er klar for å føde Burke Bishops etterlengtede arving. Et barn er alt han vil ha - og det passer Shannon utmerket, hun vil heller ikke tvinges inn i kjærlighetsfellen. Men klarer hun å forlate barnet sitt - og aldri mer få treffe Burke?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014

Serier Passion Nattlig manøver (3)

Genre Romantikk