Serviceheltene

av (forfatter) og Fred Selnes (forfatter).

Stølen 2009 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Forfatterne presenterer og diskuterer et praktisk rammeverk som beskriver hvordan ansatte i serviceyrker oppnår kontakt med en kunde, hvordan de oppfatter kundens situasjon og behov, og hvordan de kan spille ulike roller for å gi respons til og å følge opp kunden. Målet er kundetilfredshet som også er positivt for den ansatte.

Omtale fra forlaget

Forfatterne presenterer og diskuterer et praktisk rammeverk som beskriver hvordan ansatte i serviceyrker oppnår kontakt med en kunde, hvordan de oppfatter kundens situasjon og behov, og hvordan de kan spille ulike roller for å gi respons til og å følge opp kunden. Målet er kundetilfredshet som også er positivt for den ansatte.

Bokdetaljer

Forlag Stølen

Utgivelsesår 2009

Format Heftet

ISBN13 9788292296011

EAN 9788292296011

Språk Bokmål

Sider 176

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket