Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
For å kunne yte ein gjest personleg service og kunne auke salet, må yrkesutøvaren mellom anna kjenne bedrifta og behova hos gjesten. Service må ytas ut frå kunnskapar om marknaden, tenesteproduksjon, kommunikasjon, psykologi og sjølvinnsikt. Boka har oppgåver, autentiske døme og ei meir omfattande problemstilling ved slutten av kvart kapittel. Vi følger og to nyutdanna kokkar og ein servitør i arbeidet deira. Boka høver og for sjølvstudium.
Omtale fra forlaget
For å kunne yte ein gjest personleg service og kunne auke salet, må yrkesutøvaren mellom anna kjenne bedrifta og behova hos gjesten. Service må ytas ut frå kunnskapar om marknaden, tenesteproduksjon, kommunikasjon, psykologi og sjølvinnsikt. Boka har oppgåver, autentiske døme og ei meir omfattande problemstilling ved slutten av kvart kapittel. Vi følger og to nyutdanna kokkar og ein servitør i arbeidet deira. Boka høver og for sjølvstudium.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1995
Format Heftet
ISBN13 9788200415091
EAN 9788200415091
Språk Nynorsk
Sider 166
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket