Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Servicekvalitet er et resultat av holdninger og konkrete, faglige kunnskaper. Boka viser ulike aspekter ved salg, serviece og kundebehandling i reiselivsnæringen, og den forsøker å fange opp det stadig økende behovet for denne typen kunnskap i bransjen. Boka er bygd opp med lærestoff som ser emnet fra forskjellige sider.
Omtale fra forlaget
Servicekvalitet er et resultat av holdninger og konkrete, faglige kunnskaper. Boka viser ulike aspekter ved salg, serviece og kundebehandling i reiselivsnæringen, og den forsøker å fange opp det stadig økende behovet for denne typen kunnskap i bransjen. Boka er bygd opp med lærestoff som ser emnet fra forskjellige sider.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1991
Format Heftet
ISBN13 9788200404613
EAN 9788200404613
Språk Bokmål
Sider 177
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket