Service og kundebehandling i reiselivsnæringen

av (forfatter) og Kjell-Are Hansen (forfatter).

Universitetsforlaget 1991 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Servicekvalitet er et resultat av holdninger og konkrete, faglige kunnskaper. Boka viser ulike aspekter ved salg, serviece og kundebehandling i reiselivsnæringen, og den forsøker å fange opp det stadig økende behovet for denne typen kunnskap i bransjen. Boka er bygd opp med lærestoff som ser emnet fra forskjellige sider.

Omtale fra forlaget

Servicekvalitet er et resultat av holdninger og konkrete, faglige kunnskaper. Boka viser ulike aspekter ved salg, serviece og kundebehandling i reiselivsnæringen, og den forsøker å fange opp det stadig økende behovet for denne typen kunnskap i bransjen. Boka er bygd opp med lærestoff som ser emnet fra forskjellige sider.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1991

Format Heftet

ISBN13 9788200404613

EAN 9788200404613

Språk Bokmål

Sider 177

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket