Service og kundebehandling i reiselivsnæringen

studieretningsfag VK1

av (forfatter) og Kjell-Are Hansen (forfatter).

Gyldendal undervisning 2001 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Kunnskap om kundene, kommunikasjon, psykologi og selvinnsikt er stikkord for å yte god service. Servicekunnskap er mer enn å vite at det er nyttig å smile og være hyggelig. Dette kjernen i lærestoffet som gjennomgås i denne boka. Eleven lærer stoffet gjennom teori, kontrollspørsmål, eksempler, oppgaver og større problemstillinger underveis. Med stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Kunnskap om kundene, kommunikasjon, psykologi og selvinnsikt er stikkord for å yte god service. Servicekunnskap er mer enn å vite at det er nyttig å smile og være hyggelig. Dette kjernen i lærestoffet som gjennomgås i denne boka. Eleven lærer stoffet gjennom teori, kontrollspørsmål, eksempler, oppgaver og større problemstillinger underveis. Med stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Gyldendal undervisning

Utgivelsesår 2001

Format Heftet

ISBN13 9788205286016

EAN 9788205286016

Språk Bokmål

Sider 237

Utgave 3

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket