Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Kunnskap om kundene, kommunikasjon, psykologi og selvinnsikt er stikkord for å yte god service. Servicekunnskap er mer enn å vite at det er nyttig å smile og være hyggelig. Også i denne reviderte utgaven av boka, er dette kjernen til lærestoffet. Boka er faglig oppdatert og eleven lærer stoffet gjennom teori, kontrollspørsmål, eksempler, oppgaver og større problemstillinger underveis. Med stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Kunnskap om kundene, kommunikasjon, psykologi og selvinnsikt er stikkord for å yte god service. Servicekunnskap er mer enn å vite at det er nyttig å smile og være hyggelig. Også i denne reviderte utgaven av boka, er dette kjernen til lærestoffet. Boka er faglig oppdatert og eleven lærer stoffet gjennom teori, kontrollspørsmål, eksempler, oppgaver og større problemstillinger underveis. Med stikkordregister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788200413868
EAN 9788200413868
Språk Bokmål
Sider 175
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket