Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar sikte på å gi leserne en oversikt over bransjens nåsituasjon, sentrale utviklingstrekk, nye analyser av kjøpesenterbransjen, samt bidra med faglig påfyll rundt aktuelle problemstillinger. Statistikkdelen viser butikk- og kjøpesenteromsetningen som landstall og fordelt på fylker og økonomiske regioner som fylkene er inndelt i. Videre vises utviklingen over tid for omsetningen og utarbeidede nøkkeltall for kjøpesenterbransjen som belyser bransjens struktur og effektivitet.
Omtale fra forlaget
Senterboken har etterhvert etablert seg som kjøpesenterbransjens "Hvem-Hva-Hvor" og er blitt et 'must' for alle som er ønsker å følge med i bransjens utvikling. Senterboken 2009 er en videreføring og et supplement til de tidligere utgitte Senterbøkene. I denne utgaven vil du finne fagartikler om: * Etableringsstoppen for kjøpesentre * Handelen som motor i samfunnsøkonomien * Samarbeidet mellom kjeder og kjøpesentre * IBAs Handelsbarometer, som kan si noe om veksten de kommende 12 måneder Samt statistikker og analyser.
Forlag Institutt for bransjeanalyser
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788292266090
EAN 9788292266090
Språk Bokmål
Sider 232
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket