Senit

energi for fremtiden

naturfag YF

av (forfatter), Hilde Hov (forfatter), Tone Thyrhaug (forfatter), Øyvind Trongmo (forfatter) og Anne Langdalen (illustratør).

Gyldendal undervisning 2006 Heftet

Boka er en alt-i-ett-bok med lærestoff, kontrolloppgaver, sammendrag og oppgavesamling med fasit.

Hvilke temaer velger du?I den nye læreplanen er .Forskerspiren. obligatorisk for alle. I tillegg skal elevene ha to hovedområder som velges lokalt på skolen. Senit for yrkesfag består av fem bøker. Hver bok dekker forskerspiren og ett av de andre hovedområdene i læreplanen. Slik ivaretar Senit valgfriheten som læreplanen legger opp til. Hvilke temaer passer deg og dine elever best? Du vil kjenne igjen innhold, organisering og virkemidler fra Senit for studieforberedende utdanningsprogram. I tillegg har hver yrkesfagbok en egen aktivitetsdel med blant annet inn fyllingsoppgaver, drøftingsoppgaver, gruppeoppgaver og elevforsøk. Du får også gratis tilgang til nettsted med egne elev- og lærersider. Engasjerende, faglig solide og godt organiserte bøker!

Forlag Gyldendal undervisning

Utgivelsesår 2006