Sekstimarsdagen

den neste store velferdsreforma?

av (forfatter) og Ebba Wergeland (forfatter).

Gyldendal arbeidsliv 2008 Heftet

Boka gir den første samla framstillinga av de forsøk som er gjort med sekstimersdag i Norge de siste åra, og et overblikk over svenske forsøk. Den forteller om kampen for arbeidstida i et historisk perspektiv, i tillegg til utregninger som viser at 30 timers uker eller sekstimers dager fra 2020 bare vil ha små innvirkninger på den norske økonomien. Har litteraturliste.

Kva skal til for at sekstimarsdagen skal bli realitet i Noreg? Anten du meiner at sekstimarsdagen er eit vakkert, men urealistisk prosjekt, eller ein luksus vi ikkje har råd til, finn du kan henda grunn til å tenkja nærare etter når du les denne boka.. Økonomane seier det er mogeleg. Mannfolk som har prøvd sekstimarsdagen, er glade for å få meir tid til ungar, husarbeid, trening og friluftsliv. Kvinner har drøymt om sekstimarsdagen i fleire tiår.Kan den også vera eit steg i rett lei for å bremsa det materielle overforbruket som trugar klima og miljø?Kvifor kan ein ikkje venta at sekstimarsdagen skal føra til at sjukefråværet går ned?Denne boka gir ikkje alle svara. Men den gir den første samla framstillinga av dei forsøka som er gjort med sekstimarsdag i Noreg dei siste åra. I tillegg gir den eit oversyn over svenske forsøk, og fortel om kampen om arbeidstida i eit historisk perspektiv.

Forlag Gyldendal arbeidsliv

Utgivelsesår 2008