Se hva du har gjort nå!

av (forfatter), Stian Omland (oversetter) og Espen Sandvik (oppleser).

Lydbokforlaget 2014 Minnekort

'Detektiv' Timmy Tabbe, stjernen i årets MORSOMSTE nykommer fra den bestselgende tegneserieskaperen Stephan Pastis, vender tilbake. Og han gir seg ikke!

Han liker ikke å skryte av det. Å avsløre at det er han: Timmy Tabbe, grunnlegger, president og administrerende direktør i det beste detektivbyrået i byen, kanskje i verden. Men det er det.

Og han skal til å oppklare sin generasjons største sak: en skolekonkurranse om å finne en stjålet globus. Det er hans mulighet til å vinne premien på 500 dollar, som garantert kan forsørge ham resten av livet. Men noen prøver åpenbart å rigge spillet. Bondefange. Svindle. Bedra. Så nå må Timmy Tabbe, med tvilsom hjelp fra Kjempe, den late isbjørnmakkeren hans, og hans uventede nye allierte, den eksentriske grandtanten Colander, få satt en stopper for disse fiksfakseriene. Overvinne denne uretten.

Hvis han bare kan få meldt seg på i tide.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2014