Scandinavian early childhood and consumer culture

historical and empirical studies

av (forfatter).

Fagbokforlaget 2013 E-bok

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

During the 20th century consumer culture came to play a dominant and defining role in Western societies. Scandinavian Early Childhood and Consumer Culture provides insights into how, in the Scandinavian countries in general, and in Norway in particular, childhood had been imagined and children have acted as consumers in a modern consumer society. The book contains new historical and empirical studies. Tora Korsvold is professor of Early Childhood Education at Queen Maud University College of Early Childhood Education, Trondheim, Norway. «Analysene i denne boken er viktige, og undersøkelser av dette området blir stadig viktigere siden det teknologiske rommet for å drive markedsføring av produkter og hele livsstiler til forskjellige grupper er blitt så stort og uoversiktlig.» Astri Andresen, Historisk Tidsskrift

Bokdetaljer

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2013

Format E-bok

ISBN13 9788245012446

EAN 9788245012446

Språk Engelsk

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket