Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Rapporten diskuterer hvordan kringkastingslovgivningen brukes på kringkasting, med vekt på originær (første gangs sendte) kringkasting, og på norsk retts anvendelse på videresending. Rapporten avsluttes med en diskusjon omkring rettet reklame, dvs. reklame som sendes fra et annet land med adresse til eget land. Rapporten kan bidra til forståelse av den aktuelle mediedebatten, og inneholder en kritisk vurdering av norsk rett i forhold til bl.a. EØS-retten. Rapporten baserer seg på et prosjekt gjennomført med støtte fra Norges forskningsråd. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Rapporten diskuterer hvordan kringkastingslovgivningen brukes på kringkasting, med vekt på originær (første gangs sendte) kringkasting, og på norsk retts anvendelse på videresending. Rapporten avsluttes med en diskusjon omkring rettet reklame, dvs. reklame som sendes fra et annet land med adresse til eget land. Rapporten kan bidra til forståelse av den aktuelle mediedebatten, og inneholder en kritisk vurdering av norsk rett i forhold til bl.a. EØS-retten. Rapporten baserer seg på et prosjekt gjennomført med støtte fra Norges forskningsråd. Har litteraturliste.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788251833028
EAN 9788251833028
Serie CompLex (9407)
Språk Bokmål
Sider 91
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket