Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka byggjer på ei rekkje observasjonar av samtalar mellom barn i situasjonar der den vaksne spelar ei perifer rolle. På dette viset gir ho ei innføring i korleis barn utviklar munnleg språkkompetanse. Forfattaren let oss samstundes følgje eit forskingsforløp frå undring og spørsmål, via innsamling av data og analyse, og fram til resultat. Har litteraturliste, ordliste og stikkordregister. Målgruppe: studentar på alle nivå i lærar- og førskolelærarutdanninga og studentar i pedagogikk, norsk og anvendt språkvitskap.
Omtale fra forlaget
Kva bruker barn språket til? Kva slags samtaler har dei seg imellom? Kva skjer når vaksne blandar seg i samtalene til barn? Dette er hovudspørsmåla boka tek for seg.
Boka byggjer på ei rekkje observasjoner av samtalar mellom barn i situasjoner der den vaksne spelar ei perifer rolle. På dette viset gir ho ei innføring i korleis barn utviklar munnleg sråkkompetanse . Forfattaren let oss samstundes følgje eit forskningsforløp frå undring og spørsmål, via innsamling av data og analyse, og fram til resultat.
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788252156140
EAN 9788252156140
Språk Nynorsk
Sider 235
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket