Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka omhandlar vilkåra for inkluderande pedagogikk, og Stige ser musikkfaget i samanheng med den allmenne oppgåva for skulen. Han set samspel og relasjon mellom ulike aktørar i musikkundervisninga i fokus, og skisserer eit etisk og teoretisk grunnlag for musikkpedagogikken. Grunnbok for lærarar, musikk- og førskolelærarar og studentar, samt foreldre, spesial- og sosialpedagogar og andre som er interesserte i musikk og pedagogikk. Med litteraturliste og stikkordregister. Illustrert.
Omtale fra forlaget
Boka omhandlar vilkåra for inkluderande pedagogikk, og Stige ser musikkfaget i samanheng med den allmenne oppgåva for skulen. Han set samspel og relasjon mellom ulike aktørar i musikkundervisninga i fokus, og skisserer eit etisk og teoretisk grunnlag for musikkpedagogikken. Grunnbok for lærarar, musikk- og førskolelærarar og studentar, samt foreldre, spesial- og sosialpedagogar og andre som er interesserte i musikk og pedagogikk. Med litteraturliste og stikkordregister. Illustrert.
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 1995
Format Heftet
ISBN13 9788252144550
EAN 9788252144550
Språk Nynorsk
Sider 181
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket