Omtale fra forlaget
Boka gir innfring i den delen av skriveopplringa som kallast samskriving, dvs. at fleire elevar skriv ein tekst saman. Forfattaren tek utgangspunkt i dei nye mla i Kunnskapslftet, og kombinerer teoretiske og praktiske perspektiv p samskrivingsmetodikk.
Boka vil gi ei innfring i den delen av skriveopplringa som kallast samskriving, det at fleire elevar skriv ein tekst saman. Dette er ein metode som har utspring i, og er ei vidareutvikling av, prosessorientert skriveopplring.
Forfattaren tek utgangspunkt i dei nye mla i lreplanen og kombinerer teoretiske og praktiske perspektiv p samskriving. Forfattaren tar mellom anna for seg samanhengen mellom munnleg og skriftleg sprkbruk, samtale som utgangspunkt for skriving, modellar for ein samskrivingsmetodikk og bruk av digitale verkty ved samskriving.
Boka er skriven for norskstudentar i allmennlrarutdanningane og lrarar i grunnskulen.
Alf Gunnar Eritsland er frstelektor i norsk ved Avdeling for lrarutdanning, Hgskolen i Oslo. Han har arbeidd mykje med skriveopplring, og har tidlegare gitt ut mellom anna boka Skrivepedagogikk. Teori og metode (Samlaget 2004).
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788252171556
EAN 9788252171556
Språk Nynorsk
Sider 201
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket