Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka er et resultat av et forskningsprosjekt som ble gjennomført som ledd i evalueringen av L97, initiert og finansiert av Norges forskningsråd. I boka fremhever forfatteren opplæringsperspektivet i skolens virksomhet, og hans hovedinteresse er å rette større oppmerksomhet mot pedagogikkens HVORDAN-aspekt. Boka henvender seg til lærere, lærerkandidater og pedagogikkstudenter og andre som er opptatt av læringsutbytte i flerkulturelle og flerspråklige skolemiljøer. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka er et resultat av et forskningsprosjekt som ble gjennomført som ledd i evalueringen av L97, initiert og finansiert av Norges forskningsråd. I boka fremhever forfatteren opplæringsperspektivet i skolens virksomhet, og hans hovedinteresse er å rette større oppmerksomhet mot pedagogikkens HVORDAN-aspekt. Boka henvender seg til lærere, lærerkandidater og pedagogikkstudenter og andre som er opptatt av læringsutbytte i flerkulturelle og flerspråklige skolemiljøer. Har litteraturliste.
Forlag Oplandske bokforlag
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788275181013
EAN 9788275181013
Språk Bokmål
Sider 367
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket