Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken er en grunnbok i pedagogisk arbeid, en lærebok og en introduksjon til det pedagogiske området i barnehagen. Det samlede perspektivet gjennom boken er helhetlig læring, der leseren inviteres til diskusjon rundt sentrale områder som: ulike syn på lek og lekens plass i læringsfeltet, didaktisk refleksjon og planlegging og arbeid med dokumentasjon og observasjon. Boken retter oppmerksomheten mot det praktiske arbeidet i barnehagen, og Rammeplan for barnehagen er det bærende elementet i alle kapitlene. Har oppgaver til drøfting og refleksjon. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boken er en grunnbok i pedagogisk arbeid, en lærebok og en introduksjon til det pedagogiske området i barnehagen. Det samlede perspektivet gjennom boken er helhetlig læring, der leseren inviteres til diskusjon rundt sentrale områder som: ulike syn på lek og lekens plass i læringsfeltet, didaktisk refleksjon og planlegging og arbeid med dokumentasjon og observasjon. Boken retter oppmerksomheten mot det praktiske arbeidet i barnehagen, og Rammeplan for barnehagen er det bærende elementet i alle kapitlene. Har oppgaver til drøfting og refleksjon. Har litteraturliste.
Forlag NKS-forl.
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788250819627
EAN 9788250819627
Språk Bokmål
Sider 239
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket