Samarbeidsstrategier

allianser og oppkjøp

av (forfatter) og Johan Roos (forfatter).

Universitetsforlaget 1993 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka skal gi leseren en samlet forståelse av samarbeidsstrategier. Sentralt står praktisk veiledning i planlegging og gjennomføring av allianser med, og oppkjøp av andre foretak. Et annet formål er å skape en skandinavisk standardreferanse innenfor strategiområdet. Boka vil være aktuell for studenter ved BI, NTH, Siviløkonomiutdanninga i Bodø, DH-utdanninger, samt etterutdanningsmarkedet og ledere i næringslivet.

Omtale fra forlaget

Boka skal gi leseren en samlet forståelse av samarbeidsstrategier. Sentralt står praktisk veiledning i planlegging og gjennomføring av allianser med, og oppkjøp av andre foretak. Et annet formål er å skape en skandinavisk standardreferanse innenfor strategiområdet. Boka vil være aktuell for studenter ved BI, NTH, Siviløkonomiutdanninga i Bodø, DH-utdanninger, samt etterutdanningsmarkedet og ledere i næringslivet.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 1993

Format Heftet

ISBN13 9788200216032

EAN 9788200216032

Språk Bokmål

Sider 179

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket