Omtale fra forlaget
Denne boken handler om salg og service i butikk. salget gir butikken inntekter, men det er ofte service som avgjør om kunden foretar gjenkjøp. Salg og service er to sider av samme sak, og butikkmedarbeidere må beherske begge deler.
Boken er beregnet på butikkmedarbeidere som daglig møter sine kunder ansikt til ansikt. Den er velegnet til selvstudium og butikkintern opplæring.
Forlag NKI-forl.
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788256270309
EAN 9788256270309
Språk Bokmål
Sider 70
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket