Så nær du vil ; Legens store kjærlighet

av (forfatter) og Fiona McArthur (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Så nær du vil

Militærlegene nr. 1

Et rehabiliteringssenter for krigsveteraner. Hun er psykolog, han er fysioterapeut. De er begge svært sta og eksperter på munnhuggeri. Anne Sebastian er fornøyd med singellivet etter en tøff skilsmisse, og Marc Rousseau har bestemt seg for å leve alene på grunn av krigsskaden sin. Men da en nattlig svømmetur fører til et hett kyss, begynner de begge å lure -

hva er det skjebnen egentlig vil fortelle dem?

Legens store kjærlighet

Doktor Ailee Green tror knapt sine egne øyne - den mannen hun forlot etter en het natt på et hotellrom i Singapore er hennes nye sjef! Da hadde hun sine gode grunner for å forlate ham, men nå er det vanskelig å forstå hvorfor hun bare dro.

Doktor Fergus McVicker vet ikke hva han skal tro. Ailee stakk, hennes eneste farvel var noen få ord på en liten lapp. Nå skal de jobbe sammen, og han er fast bestemt på å finne ut om de kan fortsette der de slapp.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016

Serier Legeromaner Militærlegene (1)

Genre Romantikk