Omtale fra forlaget
Å være en anerkjennende leder eller coach handler om en holdning, et tenkesett og en tilnærming som bringer det beste frem i andre, enten det er medarbeidere, kollegaer eller ledere. Det handler om å gi tilbakemeldinger som skaper engasjement og lyst, og om å jobbe med arbeidsmiljøet slik at det kjennes verdsettende. Forfatteren viser deg hvordan du kan bli bevisst på det du allerede gjør som er av anerkjennende art, og hvordan du kan handle og tenke annerledes for å fokusere på anerkjennelse, både som leder og coach. Vi er ofte ikke gode nok til å rose andre og gode medarbeidere kan slutte i jobben sin fordi de ikke opplever å bli satt pris på. Mange ledere roser medarbeidere med korte kommentarer som: «Det var bra!» eller «Så flink du er!». Men, å være en anerkjennende leder eller coach handler om så mye mer. Hvis du som leder blir god til å rose og anerkjenne andre får du medarbeidere med økt produktivitet, interesse for sine kollegaer, lojalitet, gode tilbakemeldinger og tilfredse kunder.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788205399938
EAN 9788205399938
Språk Bokmål
Sider 224
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket6 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket