Rivalene

av (forfatter) og Kari Lyngstad (oversetter).

HarperCollins Nordic og Vigmostad Bjørke 2017 Innbundet

Alle vil være noen.

Layla Harrison vil ikke tilbringe dagene på stranden, hun vil drive med undersøkende journalistikk. Aster Amirpour vil bare skrike høyt neste gang en casting-ansvarlig sier at «vi trenger folk med ulik bakgrunn, men ikke din bakgrunn denne gangen». Tommy Phillips drømmer om at gitarspillet hans skal hjelpe ham med å få kontakt med sin berømte og fraværende far.

Madison Brooks derimot, hun tok kommandoen over sin skjebne for lenge siden. Hun er Hollywoods heteste gjerne, og hvem eller hvor mange hun har tråkket på underveis mot toppen, er ikke noe som bekymrer henne. I alle fall ikke før Layla, Aster og Tommy dukker opp i Los Angeles' glitrende og hete natteliv. De tre blir lokket inn i en konkurranse der de skal markedsføre klubbene til Hollywoodmagnaten Ira Redman. Madison Brooks' navn står øverst på listen over kjendiser de skal forsøke å få dit. Men da hun plutselig forsvinner, blir alt satt på hodet. Alle tre blir mistenkt, og de vikler seg inn i et nett av løgner.

«Rivalene» er Alyson Nöels første bok i en nervepirrende trilogi om hvordan våre største drømmer kan forvandles til våre verste mareritt.

Om forfatteren: Alyson Nöel har solgt to millioner bøker og er utgitt i femti land. Hun er født i 1965 og kommer fra Orange County i California. Hun ar tidligere bodd på Manhattan, og har jobbet som barnevakt, kontorleder, flyvertinne og nå forfatter. Hun debuterte i 2005 og har siden skrevet flere romaner. Du kan lese mer om henne på alysonnoel.com.

Forlag HarperCollins Nordic Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2017

ISBN13 9788241920271

EAN 9788241920271

Serie Beautiful idols (1)

Genre Spenning

Omtalt sted Los Angeles

Guilty pleasure bok med et artig persongalleri.Liker du f.eks serier som 'Gossip Girl"vil du like denne.Jeg fant oppfølgeren "Blacklist" og er i ferd med å lese den.