Ringvirkninger

Kolofon 2014 Heftet

Dette er en gripende, sann og rørende fortelling om en knust barndom. En knust barndom til en liten jente som vokste opp i kummerlige, kritikkverdige og nedverdigende forhold. Et lite forsvarsløst barnehjerte og barnesinn ble knust av voksne omsorgspersoner. De voldsomme påkjenningene med store overgrep gjorde at hun ikke fikk utviklet seg normalt, og hun var omkranset av mørket og fikk et dystert sinn.
En sann fortelling om et liv kneblet på hender og føtter. Et liv av utrygghet, frykt, skam, svik, håp, håpløshet, sjokk, sorg og tap. Dette barnets overlevelsesinnstinkt ble enormt på grunn av alle tapene hun ble påført.
I voksen alder ble hun diagnostisert blant annet av PST (poststrumatisk Stresslidelse). Lidelsene gjorde at hun gjenopplevde alle traumene igjen og igjen. Fremtiden til denne lille jenta ble dystert og trøblete. Depresjonen var overhengene. Mørke skyer og skygger fra fortiden spøkte i mange år fremover. Hun var ikke født på solsiden.
Denne lille jenta er MEG.

Forlag Kolofon

Utgivelsesår 2014