Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka presenterer en rekke teknikker og strategier i forbindelse med kundebehandling via telefon. Dessuten tar den for seg fremtidig telefonteknologi og telemarketing, og gir råd om hvordan en kan nyttiggjøre seg denne metoden.
Omtale fra forlaget
Boka presenterer en rekke teknikker og strategier i forbindelse med kundebehandling via telefon. Dessuten tar den for seg fremtidig telefonteknologi og telemarketing, og gir råd om hvordan en kan nyttiggjøre seg denne metoden.
Forlag Efi forl.
Utgivelsesår 1990
Format Innbundet
ISBN13 9788290491524
EAN 9788290491524
Språk Bokmål
Sider 154
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket