Omtale fra forlaget
Hensikten med boka er å kaste lys over betydningen språkbruk og retorikk i organisasjoner og i samfunnet. Temaer som dekkes, er retorikk, storytelling og merkevarebygging i organisasjoner, retorikken i fjernsynsmediet, politikk og propaganda, pedagogisk retorikk, samt debatter og diskurser. Bidragsyterne er anerkjente fagfolk fra Norge og Danmark.
Forlag Forlag1
Utgivelsesår 2012
Format Heftet
ISBN13 9788282850421
EAN 9788282850421
Serie Retorikkbiblioteket
Språk Bokmål Nynorsk Flerspråklig Dansk
Sider 191
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket