Omtale fra forlaget
Merkevarebygging er en tenkemåte for å synliggjøre et mål som ligger framover i tid og utenfor øyeblikket. Altså en strategisk og kontekstuell innretning. Den har en indre struktur og oppbygning, men målet ligger utenfor dette. Slik likner det på intensjonell språkbruk eller retorikk. Merkevaren bør være i stand til å synliggjøre sitt særpreg, mens retorikken skal ha et kognitivt gjennomslag.
Områdene retorikk og merkevarebygging ser ut som akkurat det samme, og er grunnleggende sett basert på samme hensikt: Å synliggjøre på lang sikt, i den hensikt å skaffe seg en posisjon som er større enn selve produktet.
Forlag Forlag1
Utgivelsesår 2013
Format E-bok
ISBN13 9788282850766
EAN 9788282850766
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket