Resten av livet

av (forfatter) og Odd Klaudiussen (illustratør).

Bok i nord 2016 Innbundet

Hvordan er det å få et publikum til å smile, le, klappe og juble mens man gråter inni seg? Hvordan er det mulig å drive aktivt med humor fra en scene mens man selv er midt inne i en tærende sorg og et bunnløst savn?
I denne boka forteller Tore Skoglund åpenhjertig om livet etter at hans sønn Jørn-Christian, sjefredaktør og administrerende direktør i avisa «iTromsø», døde av en aggressiv krefttype, bare 41 år gammel.
Han etterlater seg kone, barn, mor, far, bror, nevø og nieser og en stor venneskare, som alle føler et dypt savn. Han etterlater seg også gode og fine minner, og et ønske om at humoren fortsatt må være en vesentlig del av livene våre.
Det er snakk om før og etter Jørn-Christians død. Det er snakk om hvordan resten av livet blir? Tore Skoglund prøver å sette ord på tanker og følelser som mange har vanskelig for å snakke om.

En oppfølger til boka «Dø ikke før døden» som kom ut i 2012.

Forlag Bok i nord

Utgivelsesår 2016