Omtale fra forlaget
Boka tar for seg ulike sider ved resepsjonsfaget. Her kan du lese om kommunikasjon, sikkerhet i overnattingsbedrifter, salg, kundeoppfølgingssystemer og mye annet. Boken er skrevet for elever i resepsjonsfaget Vg3 og for lærlinger. Sammen med et fagnettsted dekker den alle hovedområdene i faget. Fagnettstedet inneholder et stort utvalg av oppgaver, lenkesamlinger og en del tilleggsstoff. Det er svært nyttig å bruke fagnettstedet sammen med boka. Inger Hanne Linga har utdannelse i hotelladministrasjon fra Høgskolen i Stavanger (nå Universitetet i Stavanger). Hun har arbeidet ved Hotell Molde Fjordstuer i en årrekke, de første årene som restaurantsjef og de siste årene som hotellsjef. Siv Sandøy har master i reiseliv. Hun erfaring fra reiselivsbransjen, og hun har i flere år undervist i Service og samferdsel. Hun har bidratt til flere lærebøker innen reiseliv, og arbeider nå som rådgiver for fagopplæringen innen Service og samferdsel i Møre og Romsdal. Mathilde Aarø har Bachelor of Business Hospitality and Tourism fra International College of Management, Sydney, Australia. Hun har mange års erfaring fra hotell- og restaurantbransjen både i Norge og Australia.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2013
Format Heftet
ISBN13 9788245013399
EAN 9788245013399
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 276
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket