Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka bygger forfatteren opp en teoretisk ramme for relasjonsmarkedsføring og redegjør for hvilke implikasjoner dette har når det gjelder strategi, organisasjon og sammensetning av virkemidlene produkt, pris, distribusjon, salg og reklame. For studenter og praktikere.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788270378067
EAN 9788270378067
Språk Bokmål
Sider 181
Utgave 1
Tildelt litteraturpris Bedriftsøkonomens fagbokpris 1992
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket