Omtale fra forlaget
Stadig flere bedrifter legger vekt på et nært og langvarig samarbeid med sine kunder for å oppnå vekst og utvikling. I modne markeder blir det strategisk viktig å holde på gamle og lojale kunder, ikke minst fordi kostnadene ved å skaffe seg nye kunder stadig øker. Forfatteren påpeker i denne boken at det har skjedd et paradigmeskifte i markedsføringsteorien - fra fokus på transaksjoner til fokus på relasjoner.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788270378067
EAN 9788270378067
Språk Bokmål
Sider 181
Utgave 1
Tildelt litteraturpris Bedriftsøkonomens fagbokpris 1992
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket