Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en samlet oversikt over relasjonsmarkedsføringens praksis og forskning verden over. Den setter 4P (produkt, pris, påvirkning og plass) opp mot de 30 relasjonene som bedriften må ta hensyn til i markedsføringen. Dessuten presenterer boka flere nyskapende begreper, og kopler relasjonsmarkedsføring til utviklingen av imaginære organisasjoner. Sentrale spørsmål er hvorfor relasjoner har havnet i sentrum for markedsføringen, hvilke konsekvenser relasjonsmarkedsføringen får for lønnsomheten, markedsplanleggingen og for konkurransen. Denne 2. utg. legger spesiell vekt på den elektroniske relasjonen og ser både muligheter og begrensninger i ny teknologi. Med referanseregister og stikkordliste.
Omtale fra forlaget
Boka gir en samlet oversikt over relasjonsmarkedsføringens praksis og forskning verden over. Den setter 4P (produkt, pris, påvirkning og plass) opp mot de 30 relasjonene som bedriften må ta hensyn til i markedsføringen. Dessuten presenterer boka flere nyskapende begreper, og kopler relasjonsmarkedsføring til utviklingen av imaginære organisasjoner. Sentrale spørsmål er hvorfor relasjoner har havnet i sentrum for markedsføringen, hvilke konsekvenser relasjonsmarkedsføringen får for lønnsomheten, markedsplanleggingen og for konkurransen. Denne 2. utg. legger spesiell vekt på den elektroniske relasjonen og ser både muligheter og begrensninger i ny teknologi. Med referanseregister og stikkordliste.
Forlag Kolle forl.
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788246300245
EAN 9788246300245
Språk Bokmål
Sider 304
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket