Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg situasjonen for internasjonale annonsører i en tverrkulturell sammenheng. Det er lagt vekt på spørsmålet "internasjonal reklame -standarisering eller lokaltilpasning?" Teksten tar for seg betydningen av å forstå tverrkulturelle tolkninger for å kunne utvikle effektive standariserte reklamekampanjer. I boken vises det også til studier av internasjonale annonsørers strategier på det norske markedet. Har referanseliste.
Omtale fra forlaget
Boken tar for seg situasjonen for internasjonale annonsører i en tverrkulturell sammenheng. Det er lagt vekt på spørsmålet "internasjonal reklame -standarisering eller lokaltilpasning?" Teksten tar for seg betydningen av å forstå tverrkulturelle tolkninger for å kunne utvikle effektive standariserte reklamekampanjer. I boken vises det også til studier av internasjonale annonsørers strategier på det norske markedet. Har referanseliste.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1998
Format Heftet
ISBN13 9788245605129
EAN 9788245605129
Språk Bokmål
Sider 181
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket