Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken gjør rede for innholdet i regelverket for reklame og sponsing i kringkasting. Den går også inn på emner som ytringsfrihet og andre grunnlovsfestede rettigheter. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Denne boken gjør rede for innholdet i regelverket for reklame og sponsing i kringkasting. Den går også inn på emner som ytringsfrihet og andre grunnlovsfestede rettigheter. Med litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788245602975
EAN 9788245602975
Språk Bokmål
Sider 198
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket