Reklame 2

av (forfatter), Trond Høiås (forfatter) og Hilde Britt Mellbye (forfatter).

Cappelen 1999 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken bygger på Reklame 1, og er spesielt beregnet for VK2 Reklame. Boken legger vekt på en oversiktlig og praktisk innføring i emnet reklame. Den inneholder praktiske oppgaver som gir anledning til å utprøve teorien i praksis, og eksempler og intervjuer gir ytterligere smakebiter på hvordan tankene omsettes til målrettet og effektiv reklame. Har stikkordregister.

Omtale fra forlaget

Boken bygger på Reklame 1, og er spesielt beregnet for VK2 Reklame. Boken legger vekt på en oversiktlig og praktisk innføring i emnet reklame. Den inneholder praktiske oppgaver som gir anledning til å utprøve teorien i praksis, og eksempler og intervjuer gir ytterligere smakebiter på hvordan tankene omsettes til målrettet og effektiv reklame. Har stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Cappelen

Utgivelsesår 1999

Format Heftet

ISBN13 9788202170714

EAN 9788202170714

Språk Bokmål Nynorsk

Sider 190

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket