Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken bygger på Reklame 1, og er spesielt beregnet for VK2 Reklame. Boken legger vekt på en oversiktlig og praktisk innføring i emnet reklame. Den inneholder praktiske oppgaver som gir anledning til å utprøve teorien i praksis, og eksempler og intervjuer gir ytterligere smakebiter på hvordan tankene omsettes til målrettet og effektiv reklame. Har stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boken bygger på Reklame 1, og er spesielt beregnet for VK2 Reklame. Boken legger vekt på en oversiktlig og praktisk innføring i emnet reklame. Den inneholder praktiske oppgaver som gir anledning til å utprøve teorien i praksis, og eksempler og intervjuer gir ytterligere smakebiter på hvordan tankene omsettes til målrettet og effektiv reklame. Har stikkordregister.
Forlag Cappelen
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788202170714
EAN 9788202170714
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 190
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket