Reisen til Venus

bind 2

Kolofon 2008 Heftet

Boken skildrer et kjærlighetsforhold til en mindreårig elev, hvor forelskelse, kjærlighet og lojalitet gis dårlige odds. Hvor langt er de villige til å gå for å trosse samfunnets forbud? I dette andre bindet følger vi historien om Andrea og Harald videre.

En bemerkelsesverdig love-story. Bør en skolelærer inngå et forhold til en mindreårig elev? Dette er en tabu-fortelling, hvor forelskelse, kjærlighet og lojalitet gis dårlige odds. Hvor langt er kjærligheten villig til å gå for å trosse samfunnets forbud, og finnes der ødeleggende krefter sterke nok til å knuse det mest standhaftige sinn? Gis forholdet mellom den voksne mannen og den unge piken sjansen til å overleve? I dette bindet følger vi Andrea og Harald på deres videre ferd, mot målet som skal bli deres skjebne. Forrige bind, "Reisen til Venus", bind 1, skildrer kjærlighetsforholdet, slik det ble etablert, og kampen for å holde det gående.

Forlag Kolofon

Utgivelsesår 2008