Reisen til markedet

organisasjonsutforming for økt konkurranse

av (forfatter).

Tano Aschehoug 1995 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Mange norske bedrifter og etater har problemer med å få sine ansatte til å opptre på måter som ivaretar kundenes krav til pris og kvalitet. Forfatteren viser i denne boken hvordan signaler om markedets krav kan formidles internt i organisasjonen, og hvordan de ansatte kan motiveres og presses til å imøtekomme disse. Boken henvender seg til medarbeidere i privat og offentlig virksomhet som trenger impulser i arbeidet med å justere og utforme en mer markedsrettet organisasjon, samt studenter og lærere på høgskolenivå. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag Tano Aschehoug

Utgivelsesår 1995

Format Heftet

ISBN13 9788251833899

EAN 9788251833899

Serie Ledelse, organisasjon og styring (LOS)

Språk Bokmål

Sider 144

Utgave 2

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket