Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Mange norske bedrifter og etater har problemer med å få sine ansatte til å opptre på måter som ivaretar kundenes krav til pris og kvalitet. Forfatteren viser i denne boken hvordan signaler om markedets krav kan formidles internt i organisasjonen, og hvordan de ansatte kan motiveres og presses til å imøtekomme disse. Boken henvender seg til medarbeidere i privat og offentlig virksomhet som trenger impulser i arbeidet med å justere og utforme en mer markedsrettet organisasjon, samt studenter og lærere på høgskolenivå.
Omtale fra forlaget
Mange norske bedrifter og etater har problemer med å få sine ansatte til å opptre på måter som ivaretar kundenes krav til pris og kvalitet. Forfatteren viser i denne boken hvordan signaler om markedets krav kan formidles internt i organisasjonen, og hvordan de ansatte kan motiveres og presses til å imøtekomme disse. Boken henvender seg til medarbeidere i privat og offentlig virksomhet som trenger impulser i arbeidet med å justere og utforme en mer markedsrettet organisasjon, samt studenter og lærere på høgskolenivå.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1992
Format Innbundet
ISBN13 9788251829489
EAN 9788251829489
Serie Ledelse, organisasjon og styring (LOS)
Språk Bokmål
Sider 133
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket