Reisen gjennom Bibelen

hele familiens bibelhåndbok

Hermon 2000 Innbundet

Boken lar deg følge handlingen i Bibelen fra Første Mosebok til Åpenbaringen. Den viser hvordan mennesker egentlig levde i eldgammel tid, ser på maten de spiste, husene de bodde i, klærne de gikk med og arbeidet de utførte. Med fotografier, tegninger, kart og plansjer. Har register.

NÅ KAN DU REISE GJENNOM BIBELEN FRA LENESTOLEN!
Reisen gjennom bibelen er en unik kilde som tar for seg Bibelen beretning for beretning. I boken vil du finne omkring 250 av yndlingsberetningene dine fra Bibelen presentert med bakgrunnsstoff i ord og bilder. Dette oppkommet av autentisk materiale inkluderer disse attraksjonene:
Mer enn 400 fargerike sider med fotografier, tegninger, kart og plansjer
Mer enn 100 tegninger av gjenstander eller kulturminner fra Bibelens tid
Mer enn 200 fotografier fra Bibelens land i dag
Utallige rekonstruksjoner og diagrammer
Dusinvis av fargerike kart
Denne lettleste, visuelle granskningen av Bibelen lar deg følge handlingen fra Første Mosebok til Åpenbaringen. Bibelens beretning vil bli levende for deg mens du reiser gjennom Bibelens land og tider beretning for beretning. Du vil oppdage hvordan mennesker egentlig levde i eldgammel tid . maten de spiste, husene de bodde i, klærne de gikk med og arbeidet de utførte.
Hvert eneste bibliotek . hjemme-, menighets- eller skolebibliotek . vil ønske å ha dette komplette oppslagsverket i sine hyller. Det vil berike forberedelsene til søndagsskoleleksjoner, bibelhistoriefortelling, familieandakter og bibelstudium. Reisen gjennom Bibelen er enestående i sitt slag som brukervennlig kilde!

Forlag Hermon

Utgivelsesår 2000