Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka er en helhetlig presentasjon av reiselivets delprodukter: opplevelse, aktivitet, innkvartering, servering og transport. Med bakgrunn i et sted eller geografisk område, settes delproduktene inn i en modell for det helhetlige reiselivsprodukt. Dessuten gir boka en innføring i emnet attraksjonsutvikling. Emnet berører alle som vil beskjeftige seg med reiseliv, og er lite omtalt i norsk litteratur. Innføringsbok for studenter på høgskolenivå og et verktøy for praktikere i planlegging og utvikling av reiseliv på alle nivå fra bedrift til destinasjon og region. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka er en helhetlig presentasjon av reiselivets delprodukter: opplevelse, aktivitet, innkvartering, servering og transport. Med bakgrunn i et sted eller geografisk område, settes delproduktene inn i en modell for det helhetlige reiselivsprodukt. Dessuten gir boka en innføring i emnet attraksjonsutvikling. Emnet berører alle som vil beskjeftige seg med reiseliv, og er lite omtalt i norsk litteratur. Innføringsbok for studenter på høgskolenivå og et verktøy for praktikere i planlegging og utvikling av reiseliv på alle nivå fra bedrift til destinasjon og region. Med litteraturliste.
Forlag Mjøsbok Universitetsbokhandel
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788299292900
EAN 9788299292900
Språk Bokmål
Sider 172
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket