Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken viser hvordan markedsføringsteori kan benyttes i reiselivssammenheng. Blant kapitlene i boken kan nevnes: Definering av reiselivsvirksomhet. Markedsføring av reiselivstjenester. Distribusjon og påvirkningskanaler. Reklame og budsjettformidling. Markeds- og tiltaksplaner. Utviklingstrender og prognoser. Budsjettering og kontroll. Boken dekker undervisningen i reiselivsfag for den videregående skolen og andre fag- og høyskoler som gir undervisning i faget.
Omtale fra forlaget
Denne boken viser hvordan markedsføringsteori kan benyttes i reiselivssammenheng. Blant kapitlene i boken kan nevnes: Definering av reiselivsvirksomhet. Markedsføring av reiselivstjenester. Distribusjon og påvirkningskanaler. Reklame og budsjettformidling. Markeds- og tiltaksplaner. Utviklingstrender og prognoser. Budsjettering og kontroll. Boken dekker undervisningen i reiselivsfag for den videregående skolen og andre fag- og høyskoler som gir undervisning i faget.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1988
Format Heftet
ISBN13 9788270374984
EAN 9788270374984
Språk Bokmål
Sider 124
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket