Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I forbindelse med skolereformene R94 og L97 har skolens vurderingspraksis fått ny oppmerksomhet. I denne boken problematiseres disse perspektivene på vurdering gjennom sentrale temaer som elevsamtale, evaluering i prosjektarbeid, mappevurdering og skolevurdering. Utgangspunktet for de ulike bidragene er de nye læreplanene og intensjonene i dem. Forfatterene ønsker å se disse intensjonene i lys av den praktiske skolehverdagen. Har litteraturlister.
Omtale fra forlaget
I forbindelse med skolereformene R94 og L97 har skolens vurderingspraksis fått ny oppmerksomhet. I denne boken problematiseres disse perspektivene på vurdering gjennom sentrale temaer som elevsamtale, evaluering i prosjektarbeid, mappevurdering og skolevurdering. Utgangspunktet for de ulike bidragene er de nye læreplanene og intensjonene i dem. Forfatterene ønsker å se disse intensjonene i lys av den praktiske skolehverdagen. Har litteraturlister.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788276744828
EAN 9788276744828
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 238
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket