Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg det som har skjedd i norsk medievirkelighet siden forrige årbok forelå. Utfordringene en redaktør møter ved å lede en endringsprosess, redaktøren som annonsesjef, nyhetsretten og forholdet mellom sak og person er noe av det som belyses i boken.
Omtale fra forlaget
Boken tar for seg det som har skjedd i norsk medievirkelighet siden forrige årbok forelå. Utfordringene en redaktør møter ved å lede en endringsprosess, redaktøren som annonsesjef, nyhetsretten og forholdet mellom sak og person er noe av det som belyses i boken.
Forlag Høyskoleforlaget IJ-forlaget
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788271472313
EAN 9788271472313
Språk Bokmål
Sider 177
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket