Rampete Robin er sjefen

av (forfatter), Tony Ross (illustratør), Dagny Holm (oversetter), Kjersti Scheen (oversetter) og Henning Hagerup (oversetter).

Gyldendal 2013 Innbundet

Stor gavebok full av latterbomber og rampestreker.

10 morsomme fortellinger om Rampete Robin. Og Rampete Robin er sjefen, så klart. Han får som vanlig det beste ut av sine fiender. Han rapper Gretne Gretes beste ideer. Han blir kvitt Sjefete Sjur. Han tvinner perfekte Peter rundt lillefingeren. Han driver foreldrene til vanvidd for å unnsette leggetiden.
For første gang kan du lese Rampete Robins dagbok i sin helhet, med de stygge avsnittene han ikke har latt noen andre lese!
Les blant annet om hvordan Robin kommer på TV, ødelegger foreldrenes middagsselskap, får sitt livs overraskelse på en fin restaurant, og da han planlegger hevn mot absolutt alle ved å skrive sitt testament.
Du får også morsomt tilleggsstoff, som for eksempel Rampete Robins historie ideer til naturfageksperimenter, hans tanker på sengekanten og listen over ønskegjester til jul. Boken har massevis av strålende, nye tegninger i farger.

Utgivelsesår 2013

ISBN13 9788205430495