Pust

en bok om å bli født påny

Indre ledelse forl. 2002 Innbundet

I denne selvbiografien skildrer Tvedte opplevelser, innsikter og reiser gjennom India og andre land. Hun forteller om sine erindringer fra tidligere liv og sin voksende forståelse av karma og reinkarnasjon. Forfatteren gir også tips om øvelser som du selv kan bruke i din hverdag for å prøve f.eks. healing og meditasjon.

Sissel Tvedtes selvbiografi er blitt en uvanlig og original bok etter norske forhold - kanskje fordi forfatteren er et uvanlig menneske. Hun gir oss en spennende skildring av opplevelser, innsikter og reiser gjennom India og andre land . slik som mange andre bare kan drømme om. Samtidig forteller hun åpent om sine erindringer fra tidligere liv og sin voksende forståelse av karma og reinkarnasjon. Sissel var blant de første alternativterapeutene i Norge, og en av de første som lærte seg «rebirthing» eller frigjørende pusteteknikk (også kalt «holotropisk pusting»). I boken deler hun med seg av mange konkrete tips og øvelser som du selv kan bruke i din hverdag for å prøve f.eks. healing og meditasjon. Hvordan reagerer et vanlig menneske når det plutselig begynner med nær-døden og ut-av-kroppen-opplevelser, eller får clairvoyante visjoner om andre? Fortellingen begynner med den lille piken som «druknet» og ble bortsatt på barnehjem, og fortsetter frem til at hun fikk møte både Moder Theresa og Sai Babas elefant.

Forlag Indre ledelse forl.

Utgivelsesår 2002

Omtalt person Sissel Tvedte